Wednesday, May 29, 2013 ? 0 chieya berpotpett (;
assalamualaikum ! jawap taw , baru smbung bace (:
heyy , haii .
lamee sangatt tak melawatt blogg nie .
bersawang sgtt :(
sibukk sangatt , teramatt lha sibuk katakan (:
sibuk dengan ap ? jgn tanya lha ,
assgment brlonggokk , testt lg , exam lagi , arghh paling menakutkan FINAL lha kan !
betul lha owg khta jgn amek medical kalaw nak goyang kaki !
hee , seniorr saya yang kata !!
rinduu sangatt jari-jari nie nak menari atas keyboard niey ..
tapii apa kan daya . dekat berbulan lha tak update .
lebihh tepat , ak lupa yg ak ad blogg ?!
kejamm kan ak ? hahaha ,(:
okie close topiikkk !
jum nakk share nie . bnyakk sgtt yg nak share !
terlalu banyakk !
paling penting tentang admire ak thu ? ingatt lg tark ?
tarkk ingatt ? scroll kebawahh bce entri bfore2 this ok ?
aboutt capitall VO !!
alhamdullilah , atlast awk da nyahh dr idopp saya ..
semak pale otak ak asyikk pkir ang jee .
formula lupa kan die ?
hahahahahaha .. senang je , tgk die dr aspek negative !
contohh ?
kalaw dulu die snyum awesome , skunk snyuman die lha pling hodohh !
kalaw dlu die macho , skunk ,dye lha pling poyoo !!
kalaw dlu dye baikk , skargg die lha pling jahatt ! >,<
bule tara thu ?
sekali-sekala kejam thu haruss ad dlm diri seseorgg thu .
HARUSS SGT !
soo , sekarang memg totaly aku takk minatt kat die !
sikitt pun ta minatt . takk nakk minat pun !
*ta semua benda yang kita nak kita dapat !
*belum tetntu lagi bnda yang kita nakk thu terbaekk untuk kita (:
nota kaki : maaf ats prgunaan aku untuk yg lebih berusia !
bubyee .. assalamualaikum (:



