chieya in the house (:

Wednesday, May 29, 2013 ? 0 chieya berpotpett (;
  
assalamualaikum ! jawap taw , baru smbung bace (:
heyy , haii . 
lamee sangatt tak melawatt blogg nie .
 bersawang sgtt :(

sibukk sangatt , teramatt lha sibuk katakan (:
sibuk dengan ap ? jgn tanya lha ,
assgment brlonggokk , testt lg , exam lagi , arghh paling menakutkan FINAL lha kan !
betul lha owg khta jgn amek medical kalaw nak goyang kaki ! 
hee , seniorr saya yang kata !! 

rinduu sangatt jari-jari nie nak menari atas keyboard niey ..
tapii apa kan daya . dekat berbulan lha tak update .
lebihh tepat , ak lupa yg ak ad blogg ?! 
kejamm kan ak ? hahaha ,(:
okie close topiikkk ! 

jum nakk share nie . bnyakk sgtt yg nak share ! 
terlalu banyakk ! 
  paling penting tentang admire ak thu ? ingatt lg tark ?
tarkk ingatt  ? scroll kebawahh bce entri bfore2 this ok ?
aboutt capitall VO !!
alhamdullilah , atlast awk da nyahh dr idopp saya ..
semak pale otak ak asyikk pkir ang jee .
formula lupa kan die ?
hahahahahaha .. senang je , tgk die dr aspek negative !
contohh ?
kalaw dulu die snyum awesome , skunk snyuman die lha pling hodohh !
kalaw dlu die macho , skunk ,dye lha pling poyoo !!
kalaw dlu dye baikk , skargg die lha pling jahatt ! >,<
bule tara thu ?  
sekali-sekala kejam thu haruss ad dlm diri seseorgg thu .
HARUSS SGT !
soo , sekarang memg totaly aku takk minatt kat die !
sikitt pun ta minatt . takk nakk minat pun !


*ta semua benda yang kita nak kita dapat !
*belum tetntu lagi bnda yang kita nakk thu terbaekk untuk kita (:

 
nota kaki : maaf ats prgunaan aku untuk yg lebih berusia ! 
bubyee .. assalamualaikum (:




Thanks for reading (:




Older Post